Post by runsvertfaltturnpres on Feb 19, 2022 8:33:12 GMT -7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking max - Eten kook spelle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking max - Eten kook spelle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ontgrendel niveau ▞▞▞
▞▞▞ Cooking max - Eten kook spelle 2022 version ▞▞▞
Ik ben gisteravond begonnen met dit spel. Tot nu toe heb ik geen klachten. Het is eenvoudig genoeg om door de levels te gaan, de graphics zijn mooi, overal een geweldig spel om te ontspannen voor het slapengaan.
Dit is de slechtste applicatie die ik ooit in mijn telefoon heb gehad... Het kost tijd tijdens het laden...
Ik hou heel veel van deze game, maar ik was klaar met het eerste hotel en kwam weer terug waar de branders geweldig zijn. Ik was erg teleurgesteld, anders geen klachten, daarom gaf ik slechts drie sterren tq
Cooking Max: giochi di cucina Arcade vps
Dit is een erg goede game, het is een erg leuke game. Ik heb dit soort games nog nooit in de wereld gezien. De graphics van deze game zijn ook erg goed. Ik denk dat de ontwikkelaar heel erg hard heeft gewerkt om de game te maken. Ik speel deze game altijd en het is erg goed heilzaam spel bedankt voor het succes van Allah.
Dit is een leuk en geweldig kookrestaurant is een leuk en geweldig spel. Ze zijn mooi en mooi grafisch in dit spel. Dit gebruik is heel gemakkelijk te spelen. Ik vind dit spel leuk.
Ik zit vast op niveau 178-1. Ik kan Donuts niet scheiden.! Controleer het a.u.b.
Goed spel
💖💖
Dropdom - Jewel Blast Puzzle apl
BETAALD VOOR GEEN ADVERTENTIES. HEEFT NOG ADVERTENTIES! Verder valt het tot nu toe niet tegen. Levels halen is nog niet onmogelijk zonder te betalen. Grafisch redelijk. De advertenties zijn echter belachelijk. Volledige advertenties van 30 seconden na elk niveau. Volledige advertenties van 30 seconden om de winst te verdubbelen. Nadat ik heb betaald, kun je advertenties een beetje inkorten na niveaus, dat is alles. Dan worden ze laggy en verspillen ze toch tijd. Houd niet van oneerlijkheid.
gek maken
Dit is een heel slecht spel, 😠😠😠Ik haat dit spel
Ik vind dit spel tot nu toe erg leuk. Ik zie geen problemen, het lijkt eerlijk en uitdagend te zijn. Goede baan ontwikkelaars
Cooking max - Mad Chef Restaurant is een leuk en uitstekend spel van de Play Store. Wat een mooie en mooie graphic in dit spel. Dit gebruik is heel eenvoudig te installeren op elke Android-telefoon. Ik hou echt van dit spel.
Koken is als een spel. Degenen die dit spel graag spelen, ik denk dat ze deze app moeten proberen. Ik ben gek op koken. Als ik me bij deze app aansluit, poets ik veel van mijn vaardigheden.
Cooking Max:Game masak masakan Arkade cnx
Op sommige niveaus serveer ik een gerecht aan de klant, het bevriest alle stop- en schermstops van de klant.
Er zijn geen levels meer wanneer ga je updaten, hou van dit spel!!!
Kook- en tijdmanagementtechnieken variëren rond een nieuw restaurant met upgrades Elke upgrade voegt meer heerlijke keukens en meer tips van klanten toe 😘. Door steden klauteren om klanten zoals Parijs, Tokio, NYC te bedienen.
Heel aardig
Cooking max is een klassiek spel. Ik vind dit spel ook erg leuk omdat het erg interessant is, het heeft goede graphics en controle++
Ik start het spel dat spel zit vast erg traag spel 😠😠
Cooking City is een heel uniek spel. Goed spel, maar het zou beter zijn als het ontwikkelaarsteam meer aan de graphics zou werken. Maar goed gedaan, ik vind het nog steeds leuk.
het is
Hoe komt het dat level 60 niet werkt. Gelieve te controleren. Dank u. Ik vind het leuk om te spelen.
Valse applicatie dit is een probleemapplicatie in de Play Store
Ik hou van dit spel, maar het wil niet downloaden.
Cooking Max:fun cooking games Arcade ezpq
Cooking max - Mad chef-restaurantspel is een leuk en geweldig spel. Dit is een leuk en beste spel van een ander spel. Deze afbeelding is zo mooi en goed. Dit gebruik is zeer eenvoudig. Ik vind dit spel leuk.
Cooking City is een van de slechtste apps in de Play Store. Deze game is een slechte en nep-app. Installeer dit type nep-app nooit
Dit spel is goed
We houden van dit spel....maar er is iets misgegaan nu we vandaag updaten..we kunnen het volgende niveau niet openen....OMG...repareer dit alsjeblieft snel
Het koken van max-game is zo slecht en niet werkbaar spel
Ik beoordeel het 3 omdat het vastloopt en ik niet verder kan 253 omdat het vastloopt en ik opnieuw moet opstarten
Geweldig kookspel met eenvoudige gebruikersinterface en ook geweldige graphics. Met zeer fijne functionaliteit. Moet dit spel installeren.
nícє gαmє nєw gαmє αlѕσ ím vєrч hαppч
Geen slecht spel achi ha
Installeer deze wrost-app niet, hij werkt niet goed
Ik stel voor dat je deze wrost-app niet downloadt en het is geen goede app
Goed
Koken gekke chef-kok restaurant is een leuk en interessant spel. Zo'n mooie en fantastische niveaus in dit spel. Deze afbeelding is beter dan andere. Ik hou echt van dit spel.
Tot zover het leuk spelen van het spel zal zien als we verder gaan....
Dit was een leuk spel totdat ik 1 bereikte. De branders zijn te traag en ik heb het geüpgraded, maar het was nog steeds maar één brander die te langzaam was en ik verlies de niveaus😭
Koken max het is geweldig werk voor de ontwikkelaars en een zeer klassieke app voor de mensen.
Het is een leuk spel en ik geniet er ook van. Maar zodra ik level 8 bereikte, kon ik de klanten het eten of de kaas niet sturen. Ook na de update heeft het niet geholpen. Corrigeer alstublieft.
Deze app vandaag bijgewerkt..het werd een online game - ik ben bijna klaar. Ik heb spijt dat ik het heb bijgewerkt
Koken max mad chef restaurant is een leuk en interessant spel. Zo'n mooie en unieke afbeelding in dit spel. Dit gebruik is heel gemakkelijk te spelen. Ik vind dit spel leuk.
Elke keer dat het spel teruggaat naar het spel, vertelt het me wat ik moet doen
ik vind het leuk
Slechtste game ooit 😭😂 zonder geweldige interface.